3 Haziran 2013 Pazartesi

Sen Kimsin Oyunu


Oyunda Tekin(Tolga Çevik)’in bürosunda işe başlıyorsunuz ve aşırı derecede karışık olan büroda sizden bulmanız istenen nesneleri bulup puan kazanıyorsunuz. Nesnelerin yeri sürekli değişiyor, dolayısıyla ezberleme gibi bir imkânınız yok. Gözü aşırı derecede yoruyor zira çok dikkatli incelemeniz gerekiyor ortamı ve puan tablosunu da gördükten sonra, oyun bağımlılık yapabiliyor.

Genel anlamda güzel olmuş, bir süre oynadıktan sonra nesnelere de gözünüz alışıyor, kolaylaşıyor ama nesneler farklı yerlerde çıktıkları için ezberden gidemiyorsunuz. Kafama takılan ama oyunu oynamamıza engel olmayan birkaç sıkıntıdan da bahsedeyim.
Birincisi, oyun ekranında ekranda gözlerinizle tarama yaparken bir süre sonra ekran kapanıyor. Bunu önlemek için bir izin alınmalı kullanıcıdan, basit bir izinle çözülebilecek bir durum. Umarım sonraki sürümlerde düzeltilecektir. Ekran açıldıktan sonra da oyununuza devam edebiliyorsunuz ama sonuçta kapanmamalı oyun oynanırken. Zaman aşımı olabilir mesela, belli bir süre hareket yoksa oyundan ana ekrana çıkabilir.

İkincisi, başlangıçta puanımı sorunsuz kaydedebildim, ama sonraki oyunlarımda puanımı kaydedemedim. Benimle alakalı bir sorun mu çözemedim ama puanım sürekli sabit. Zaten ben niye yeniden puan göndereyim ki? Oyun bittikten sonra, uygulama, önceki girdiğim kullanıcı adımla puanımı güncellesin. Gerçi yaptığım en yüksek puanı kaydediyor da olabilir, çünkü ilk baştaki puanımı geçemedim daha sonra.

Üçüncüsü oyunun boyutuyla alakalı, 17 mb. Sanıyorum tabletlerde de kaliteli ekran görüntüsü alabilmek için resimlerin boyutu küçültülmemiş ancak Android telefonlar için 17 mb çok büyük bir rakam. Ama işin güzel yanı, uygulamanın SD karta kaydedilebilmesi. Yani uygulamayı wi-fi ile indirin, paket bağlantınızın limitlerini zorlamasın.

Son olarak, neden ekranın tamamını kaplamadığını anlamadım. Zaten nesneler çok küçük. 4.3“’ten küçük telefonlarda çok çok dikkatli bakmanız gerekebilir. Tabletlerde ise çok keyifli oynanabilecek bir oyun bu haliyle.

Android Oyun Yükle

Daha iyi ve daha kaliteli oyun, uygulama ve haber için...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright @ 2013 Android Oyun Yükle.

Sponsor: > |Templateism