6 Ağustos 2013 Salı

Fly Cargo android indir

Son dönemde oynadığım ve gerçekten zorlandığım sınırlı sayıda yapımlardan biri olan Fly Cargo android oyunu bu yazımızın konuğu. Bu oyunu oynarken ben gerçekten zorlandım. Tabi bunun benim beceriksizliğim olma ihtimali de oldukça yüksek. Bu faktörü kesinlikle göz ardı etmeyin derim ben. Oyunun grafikleri bu tarz android oyunları için yeterli seviyede.



Fly Cargo android oyununda amaç adından da anlaşıldığı üzere kargoları uçurarak taşımak. Tabi işin uçurma kısmında bir helikopter bize yardımcı oluyor.Gelelim oyunda benim zorlandığım noktaya.Oyunda üç adet platform bulunuyor.İlk platformda bizim helikopterimiz, ortada ki platformda taşımamız gereken kargo, üçüncü platformda ise kargoyu yükledikten sonra eceğimiz yer bulunuyor.Tabi helikopterimizin altında da bu kargoyu bağlayacağımız halat bulunuyor.Ben bu aşamalrdan helikopteri kaldırdıktan sonra helikopteri sabit bir yükseklikte tutma konusunda çok zorlandım.Ekrana dokunduğunuzda helikopter yükseliyor bıraktığınızda ise alçalıyor.Ben bu dengeyi bir türlü kuramadım.



Fly Cargo android oyunu bu dengeyi kurabilecek baba yiğitleri bekliyor ve bu dengeyi kurmayı başaran baba yiğitlerden mutlaka geri dönüş beklediğimizi belirtmek zorundayız.





Android Oyun Yükle

Daha iyi ve daha kaliteli oyun, uygulama ve haber için...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright @ 2013 Android Oyun Yükle.

Sponsor: > |Templateism