11 Haziran 2013 Salı

Telefonlar için İşletim Sistemleri

iOSANDROİDWindows PHONE 8 işletim sistemleri akıllı telefonlar için yapılmış işletim sistemidir. iOS APPLE firmasının ve Windows PHONE 8 ise Microsoft firmasının telefonlar için piyasaya sürdüğü işletim sistemidir. ANDROİD işletim sistemini diğerlerinden farklı kılan şey ise açık kaynak kodlu olmasıdır.
iOS, APPLE şirketinin Mac işletim sisteminden, Windows PHONE 8 ise MİSROSOFT firmasının Windows 7 işletim sisteminin altyapısı kullanılarak hazırlanmıştır. ANDROİD ise GOOGLE firmasının destekleri JAVA platformu kullanılarak yapılmıştır.
Dünya çapında yüz binlerce ANDROİD kullanıcı bulunmaktadır. Buna rağmen HTC firması kısa süre önce New York da tanıtımını yaptığı ve Kasım ayında piyasaya süreceğini söylediği HTC WİNDOWS PHONE S ve X akıllı cep telefonları ile artık ANDROİD işletim sistemi yerine WİNDOWS PHONE 8 işletim sistemini kullanacağını açıkladı.

İlgili Aramalar: telefon işletim sistemi değiştirme,telefonun işletim sistemini değiştirme,telefon işletim sistemleri sıralaması,android sıralaması,çin malı telefonların işletim sistemini değiştirme,telefon işletim sistemleri değiştirme,telefonun işletim sistemini değiştirmek,android işletim sistemi sıralaması,işletim sistemleri sıralaması,android işletim sistemi değiştirme

Android Oyun Yükle

Daha iyi ve daha kaliteli oyun, uygulama ve haber için...

3 yorum:

  1. windows phone ilerliyen zamanlarda android'i geçebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. windows phone de güzel fakat bence geçemez aynı değerde olabilir fakat bana göre geçemez yinede .

      Sil
  2. güzel paylaşım sağolun.

    YanıtlaSil

 

Copyright @ 2013 Android Oyun Yükle.

Sponsor: > |Templateism